Nurul Syuhada Jemput Orang Tertentu Sahaja

Kami di maklumkan oleh beberapa pihak media bahawa Nurul Syuhada Nurul Ain Mohd Zin, 27, akan bernikah dengan seorang pegawai bank , Raja Amir Raja Azwa,29, pada 23 Julai 2011 ini, namun, jemputan hanyalah untuk orang tertentu sahaja kerana tempatnya adalah terhad. Katanya, majlis persandingan untuk pihak lelaki akan diadakan di Pusat Konvensyen Sime Darby, Kuala Lumpur. Manakala pihak perempuan pada September 2011 atau Oktober 2011 ini di kampung halaman Nurul Syuhada, Rembau, Negeri Sembilan. Beliau telah mengenali Raja Amir sejak 2 tahun lalu dan Raja Amir telah datang merisik pada Awal tahun ini. Oh, kisahnya dengan Mejar Dr Faiz Khalid angkasawan negara kita, tidak bertahan lama, hanya sehingga september 2009 sahaja, mungkin kerana mereka tidak serasi. Berikut ulasan dan gambar bersama kekasih beliau.
“Kad undangan sudah diedarkan tetapi majlis tersebut untuk ahli keluarga, kenalan rapat dan pihak media tertentu sahaja. Ia disebabkan tempat agak terhad,"
Tags: , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply