Datuk Siti Nurhaliza Sambung Belajar ?

Semoga impian beliau tercapai, Datuk Siti yang hanya berbekalkan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) yang telah menjadi Penyayi No.1 negara dan telah banyak mengharumkan negara dalam industri muzik dan hibburan ini membuktikan, pelajar yang berbekalkan SPM juga boleh berjaya. Namun, beliau telah membuat kenyataan ingin menambah ilmu ketahap lebih tinggi dengan menyambung pelajaranya di Universtiti Institut Teknologi Mara (UiTM) di kampus Shah Alam dalam jurusan muzik di fakulti muzik selama 2 tahun. Beliau membuat kenyataan di Dewan Agong Tuanku Cancelor, UiTM Shah Alam sewaktu Malam Gala Simply Siti yang pertama pada malam 9 Julai 2011 hari Sabtu. Pada malam itu juga beliau membuat kejutan dengan membonceng Datuk K menaiki motor berkuasa tinggi, tajaan Naza Motor. Beliau juga sempat memberikan hadiah kepada peminatnya yang berjaya menangkap bola tersebut akan membawa pulan tiket penerbangan menonton perlawanan Arsenal dan yang bertuah juga akan menerima beg tangan beliau jenama Parada bernilai RM5000. Berikut ulasan beliau, gambar dan video di Malam Gala Simply Siti pada 9hb Julai 2011Kredit gambar dan video, budiey dan rakan media.

“Siti sedang berbincang dengan pihak UiTM dan jika semuanya berjalan lancar, Siti akan meneruskan pengajian seperti yang dirancang,” 



Tags: , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply