Intan Sarafina Mengandung Anak Kedua

 Kami mendapat berita dari rakan-rakan mengatakan, Intan Sarafina, 29 dan suaminya Iskandar Ezzahuddin Ahmad Zulkifli bakal menimang cahyamata yang kedua tidak lama lagi. Beliau di sahkan hamil 5 bulan dan di jangka bersalin pada bulan November ini. Beliau juga ada mengatakan kemungkinan bayi yang lahir adalah lelaki. Alhamdulillah, semoga murah rezeki mereka. Oh ye, sedar tak sedar, anak pertama mereka Megat Evan Raez dah hampir usia 2 tahun. Cepat sungguh masa berlalu. Ok, semoga beliau menjaga kesihatan beliau dan keluarga.Baca lebih lanjut ulasan beliau.
“Alhamdulillah, saya mengandung anak kedua yang kini bakal memasuki usia lima bulan.
“Saya rasa sudah tiba masanya untuk menambah cahaya mata memandangkan anak pertama saya, Megat Evan Raez sudah berusia setahun lapan bulan,”
“Alhamdulillah, bayi dalam kandungan ini berada dalam kandungan sihat dan saya tidak mengalami alahan.
“Saya hanya menjalani aktiviti harian seperti biasa cuma kurang masa untuk aktif kembali dalam karier seni,”
Tags: , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply