Gambar Pierre Andre Di Preview Filem Al-Hijab

Malam tadi merupakan sesi preview filem arahan dan lakonan Pierre Andre yang terbaru, iaitu Al-Hijab. Preview filem tersebut di adakan di Cineleisure, Mutiara Damansara. Ketika di temui selepas preview filem tersebut, beliau katanya cemburu dengan pengarah lain seperti Syamsul Yusof, Farid Kamil dan Ahmad Idham. Kejayaan rakan-rakanya dengan kutipan yang memberangsangkan itu membuat beliau cemburu tambahnya. Dalam temubual tersebut juga, Pierre menjelaskan Filem seram al-Hijab merupakan filem pertama Pierre Andre bersama syarikat perfileman baru iaitu Empat Samudera dan filem kedua bersama mereka bakal menyusul Februari 2012 berjudul Chantek, sebuah filem romantik komedi. Berikut ulasan beliau serta poster dan trailer filem Al-Hijab.
“Farid Kamil berjaya kutip RM8 juta (Kongsi), Syamsul (Yusof) berjaya kaut lebih RM12 juta dengan KL Gangster dan Ahmad Idham dah hampir RM9 juta (Hantu Bonceng) saya RM5 juta, itu pun empat tahun lepas dengan filem seram.”
“Tetapi, saya tidak mahu hanya di kenali dengan genre seram sahaja. Saya mahu menjadi mereka (Farid Kamil, Syamsul Yusof dan Ahmad Idham) yang boleh mengarah pelbagai genre filem,”

Tags: , , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply