Gambar & Video Pernikahan Danny X-Factor & Leen

Baru-baru ini, seperti yang semua sedia maklum, ialah Majlis Pernikahan Danny X-Factor dan  kekasih hatinya yang merupakan seorang pramugari Air Asia iaitu Zaidatul Norfazleen Zakarian atau lebih di kenali dengan panggilan Leen. Majlis pernikahan mereka berlangsung pada 16 September 2011 iaitu merupakan sambutan Hari Malaysia bagi negara kita. Majlis pernikahan mereka di adakan di kampung pengantin perempuan di Kampar, Perak dengan hantaran RM11,201.10. Majlis resepsi pula di khabarkan akan berlangsung pada Disembeer 2011 ini di Dewan Seri Endon, Putrajaya. Berikut ulasan Danny dan Leen ringkas ketika di temui, serta gambar sekitar majlis pernikahan mereka.
Ulasan Danny
“Alhamdullilah, sempena hari malaysia dan 16 syawal, kami berdua menjadi suami isteri. Macam mimpi sebenarnya, macam berlakon pula. Perkahwinan merupakan benda yang paling besar berlaku dalam hidup saya. Jadi, Zainatul Norfazleen Zakaria ialah isteri saya,”
Ulasan Leen
“Kami jumpa sekejap, kemudian bertunang enam bulan seperti yang dijanjikan. Kini, saya happy menjadi seorang isteri buat Danny,"
 


Tags: , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply