Ally Iskandar Merisik Farah Lee, Gadis Terengganu

 
Rasanya, masih baru mengenai putusnya pertunangan Ally Iskandar dengan bekas tunangnya Aishah 2 bulan lepas. Kini Ally di katakan bakal muncul dengan pengganti baru. Baru-baru ini, dia juga dikatakan telah pergi merisik seorang gadis manis yang berasal dari Terengganu.Menurut sumber gosip tersebut, gadis Terengganu yang dinyatakan itu adalah seorang pelajar yang pernah belajar di Korea. Bagaimanapun, tidak dipastikan sama ada beliau sudah tamat belajar atau belum.Ketika majlis merisik tersebut, Ally dilihat memakai baju Melayu warna putih purple cream. Disebabkan itu, ramai yang berteka-teki mengatakan bahawa gadis tersebut kemungkinan adalah Farah Lee yang berusia 22 tahun, memandangkan mereka berdua pernah bergambar bersama.Lebih menguatkan dakwaan, latar belakang sekeping gambar Ally yang berada di rumah gadis tersebut sama dengan latar belakang rumah Farah Lee yang berwarna unggu. Untuk makluman, Farah Lee merupakan pelajar jurusan Kejuruteraan Mekankal di Korea Selatan dan beliau di katakan mempunyai ciri-ciri wanita muslimah. Mungkin Ally dapat memberi penjelasan dalam masa terdekat nie. Bagi kami, amat sesuai sekiranya ia jodoh Ally walaupun perbezaan 13 tahun umur mereka. Berikut, gambar bukti-bukti yang menyokong kesahihan gosip ini.
Sifat Farah yang menyukai kanak-kanak mungkin puncaa utama Ally terpikat kot??
Latar belakang dan lantai dalam gambar di atas agak sama dengan latar belakang dan lantai dalam gambar di bawah ini, jadi benarlah Ally datang merisik??
Tags: , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply