Fauziah Gous Cedera Akibat 'Rasuk'

Filem seram terbaru yang akan ditayangkan di 62 pawagam di seluruh Malaysia pada 23 Jun ini memberi seribu kenangan pahit & manis buat pelakon cantik malaysia Fauziah Gous, manakan tidak Fouziah Gous, 29, yang sanggup menghadapi risiko melakukan sendiri adegan-adegan berbahaya semata-mata untuk memberikan kepuasan dalam lakonannya ini.

Beliau merasakan sudah mula masanya untuk melakukan aksi mencabar bagi menaikan mutu lakonannya setelah 4 tahun berada dalam bidang ini. Malah katanya, dia semakin puas bila dapat melakukan aksi mencabar walaupun terpaksa menahan sakit atas kecedraan yang dialami ketika melakukan aksi.
"Buat pertama kalinya saya melakukan babak-babak berbahaya seperti menjatuhkan diri ke arah belakang tanpa sebarang alas atau tilam, memecahkan botol kaca dan memanjat tiang tanpa menggunakan pelakon aksi ngeri.
"Risiko tindakan itu apabila saya berdepan dengan kecederaan tulang belakang sejak dua tahun akibat pembikinan filem itu dan bersusah-payah untuk menjayakan watak wanita yang dirasuk.
"Semua itu saya lakukan demi memberikan impak pada lakonan dan perjalanan filem itu," jelas Fauziah ketika di bertemu media di GSC One Utama semalam.
Filem Rasuk ini di arahkan oleh Baldev Singh dan bakal di tayangkan di Singapura, Hyderabad, India, Iran dan Jepun.

Tags: , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply