Arrora Salwa Tinggal Polis Jadi Penyanyi

Arrora Salwa atau nama sebenar Salwa Md. Razak,27 nekad meninggalkan kerjaya sebagai seorang Lans Koperal di PDRM setelah 7 tahun berkhidmat. Ini kerana beliau amat meminati bidang nyanyian. Bliau juga pernah menyertai kombo Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan terlibat dengan pelbagai persembahan sepanjang bertugas.Beliau yang semakin di kenali dengan singlel terbarunya Ahmad, menyatakan nama Ahmad didalam tajuk singel barunya itu hanyalah sekadar lagu yang ingin di tonjolkan kepada pendengar. Berikut ulasan beliau di Media.
"Saya rasa cukup selama tujuh tahun saya berkhidmat sebagai anggota polis dan sekarang masa untuk saya mengikut kata hati saya dan mengejar cita-cita sebagai penyanyi.
"Saya tahu kerjaya nyanyian tidak menjamin ganjaran lumayan atau pendapat yang stabil, tapi saya ambil risiko itu sebagai cabaran,"
"Nama Ahmad tiada kena mengena dalam orang istimewa dalam hidup saya, ia diambil sebagai simbolik nama lelaki yang selalu digunakan dalam masyarakat Melayu.
"Lagu ini berentak seperti muzik Indonesia kerana ia dicipta oleh komposer negara tersebut iaitu Panji Sakti yang sebelum ini menghasilkan lagu hit Sayang-Sayang dan Jangan Nakal,"
Tags: , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply