Gambar Aron Aziz Dan Keluarga Di Mingguan Wanita

Walaupun Aron kini dihimpit dan di gilai ramai wanita yang meminatinya, namun beliau tetap setia dan bahagia bersama isterinya Diyana Halik dan tiga orang anakny. Terbaru, beliau dan keluarga muncul di cover Majalah Mingguan Wanita. Apa yang menarik, Aron menyatakan rasaberuntunya mempunyai isteri seperti Diyana.
“Saya beruntung kerana mempunyai isteri seperti Diyana. Dia bukan sahaja pasangan hidup saya tetapi juga ibu kepada anak-anak saya, pengurus, konsultan dan segala-galanya kepada saya. Dia jugalah tempat saya mengadu dan memberi motivasi. Bagi saya, Diyana adalah seorang wanita yang kuat kerana jika saya perlukan rehat, saya hanya perlu katakan pada nya tetapi Diyana sendiri tidak pernah berehat daripada tugas-tugasnya sebagai isteri dan ibu.
Malah, Diyana juga tidak kisah Aaron berlakon dengan wanita jelita dan bersikap romantik dalam filem dan drama lakonannya. Untuk makluman, Aaron dan Diyana sudah berkahwin sejak 2003 dan baru-baru ini, beliau mengaku yang beliau telah menjual semua asetnya di Singapura kerana ingin menjadi warganegara Malaysia dan juga mengimpikan isterinya untuk bertudung suatu hari nanti. Lagi gambar Aron, Isteri dan Anaknya di bawah.
Tags: , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply