Faezah Elai Bakal Kahwin 9 September 2011

Faezah Elai selaku heroin dalam Drama Asmara 1 dan Asmara 2 di katakan membuat pengumuman, akan bernikah pada 9 September 2011 bersamaan 11 Syawal dengan seorang ahli perniagaan yang melibatkan penggambaran drama dan filem dan berasal dari Utara yang di rahsiakan namanya oleh beliau. Ramai membuat spekulasi, Heykal Hanifah, ialah bakal suaminya, berikutan beliau pernah di gosipkan bersama, malah Heykal juga merupakan pengarah untuk drama Asmara. Faezah juga di katakan, akan membuat Majlis Resepsinya pada 3 Disember 2011, tempat tidak dapat di pastikan, namun tambah beliau, mungkin bukan di Kuala Lumpur, berikutan saudara-maranya bukan berasal dari KL. Berikut ulasan beliau ketika di temui media.


“Insya-Allah saya akan bernikah pada hari Jumaat 9 September depan dengan seorang ahli perniagaan bernama Muhammad,”
“Saya jatuh cinta dengannya sebab dia faham karier dan jiwa saya. Dia orangnya simple, merendah diri, sangat kelakar dan mengambil berat. Kulitya kuning langsat dan ada misai sikit,”
Tags: , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply