Miranda Kerr Bakal Gayakan Coli Bernilai RM7.8 Juta

Menjelangnya hujung tahun dan akan menghampiri hari Natal, rakyat Amerika kelihatan berpusu-pusu menyerbu ke Shopping Mall yang terdekat untuk mendapatkan pakaian baru. Apa yang menarik, khabarnya, model terkenal di dunia, iaitu Miranda Kerr yang juga merupakan istei kepada artis terkenal Orlando Bloom, bakal memperagakan pakaian dalam (coli) yang bernilai US$2.5 juta bersamaan RM7.8 juta sebagai promosi jenama pembuat coli tersebut di Victoria’s Secret Fashion Show yang akan berlangsung pada November 2011 ini. Untuk pengetahuan, coli yang mungkin termahal di dunia itu di hiasi lebih 3,400 biji galian bernilai tinggi, termasuk berlian putih dan kuning 142 karat, mutiara mewah, emas kuning dan putih 18 karat. Kami pasti pemilihan pihak pengeluar coli tersebut memilih Miranda, pasti membuatkan 80% penontonya adalah lelaki. Hehe..
“Ianya satu penghargaan buat saya untuk memakai pakaian dalam mewah ini. Saya rasa seperti dikayangan apabila memakai hiasan bernilai US$2.5 juta didada saya,”
Mranda Kerr di sisi coli bernilai RM7.8 juta yang bakal beliau peragakan
Miranda dan suaminya Orlando Bloom
Miranda dan anaknya

Tags: , , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply