Fan FB Jep Sepah Telah Di Hack Dan Ramai Telah Tertipu


Jep Sepah , siaspa yang tak kenal, beliau adalah salah seorang dari Juara Maharaja Lawak dari kumpulan Sepah. Fb fan untuk Jep Sepah telah di hack dan hacker tersebut menyamar dirinya sebagai Jep Sepah tanpa diketahui umum dan ramai telah ditipu.

Asalnya akaun facebook tersebut adalah untuk jep dan beberapa orang admin berhubung secara terus kepada jep, tetapi dalam beberapa bulan yang lepas group admin jep dan group hackers telah bergaduh bagi mendapatkan akaun tersebut dan setakat ini akaun tersebut masih di kawal oleh hackers tersebut.

Manakala motif akaun tersebut di godam masil lagi kurang jelas dan tidak dapat dipastikan kenapa samaada terdapat rasa tidak puas hati atau pon terdapat hasrat yang tidak baik terhadap seseorang itu.



Buat masa ini penggodam tersebut masih lagi menyamar menjadi Jep dan masih membohong ahli-ahli Fan Jep. Kepada seiapa yang masih belum mengetahuinya, di harab dapat kongsikan maklumat ini, terutama kepada peminat-peminat Jep.
Tags: , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply