Gelaran 'Doktor' Che Rozmey Di Tarik Balik ?

Baru-baru ini, pengasas Syarikat Herba Prima Sdn. Bhd. yang kini di kenali dengan DR Group Sd. Bhd. iaitu Dato Dr. Che Rozmey Bin Che Din khabarnya telah mengeluarkan prduk kesihatan terbaru yang berunsurkan penapis air. Malah, produk tersebut juga yang di beri nama dR-Premier bernilai RM3250 sebijik mendapat kontroversi apabila pengasasnya memberikan trademark "Setanding Dengan Air Zam-Zam".

Namun, bukan itu yang kami mahu ceritakan hari ini mengenai kisah pengasas dR-Buku pesaing kepada Facebook ini. Tapi ini cerita yang mungkin membuatkan pelanggan pengasas ini terasa tertipu. Terbaru, sebuah laman blog melaporkan, gelaran 'Doktor' yang di guna oleh Che Rozmey ini khabarnya telah di tarik balik atas sebab-sebab tertentu. Isu penarikbalikan gelaran tersebut berkuatkuasa untuk tempoh 2 tahun kerana beliau di dapati melanggar etika doktor dalam bidang perubatan dan alasannya telah dinyatakan dalam surat yang dilampirkan blog tersebut. Berikut suratnya.

Tags: , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply