Ezlynn Bakal Bernikah 11 November 2011

Dah lama rasanya tak dengar cerita tentang Ezlynn,30 yang pernah popular dengan lagu Hi Hi Bye Bye nie. Terbaru, Berita Harian ada menemui beliau, lantas dalam temubual tersebut, beliau menyatakan rasa tidak sabarnya menanti 11 November 2011 yang mana beliau kata ingin menamatkan zaman bujangnya itu. Namun, beliau merahsiakan nama dan gerangan bakal suaminya itu sehingga kad jemputan perkahwinan mereka di edarkan. Untuk pengetahuan anda juga, beliau kini bakal muncul dengan filem baru Husin Mon Dan Jin Pakai Toncit memegang watak Mon dan masih di’bawah arahan Mamat Khalid. Berikut antara ulasanya ketika di temui.
“Ya! Perancangan ke arah (kenduri) itu sedang berlangsung sebab harinya sudah semakin hampir. Saya bersyukur mempunyai ahli keluarga banyak membantu terutama ibu yang menjadi perancang utama majlis.
“Begitupun, siapa bakal suami akan saya perkenalkan kemudian... apabila segala-galanya sudah dipastikan nanti terutama kad jemputan,”
“Tentunya saya seronok dapat bertemu semula dengan rakan-rakan dari Kampung Pisang apatah lagi bekerja semula dengan Abang Mamat yang punya idea di luar kotak sekali pun nampak merapu.
“Dalam filem ini saya berubah menjadi separuh pontianak dan separuh manusia. Kisahnya memang menarik malah saya sendiri tak sabar menunggu ia muncul di pawagam,”
Tags: , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply