Salena Gomez & Minyak Wangi Hadiah Justin Bieber

Siapa yang tak kenal dengan kekasih hati Justin Bieber, iaitu Salena Gomez. Salena di katakan menerima minyak wangi pemberian dari Justin Bieber, namun beliau jarang memakai minyak wangi pemberian kekasihnya itu. Ini kerana beliau lebih suka bertukar-tukar minyak wangi  dari menggunakan minyak wangi yang sama, katanya. Ketika di temui, beliau juga menafikan bahawa beliau dan Justin akan bercuti tidak lama lagi, ini kerana beliau amat sibuk dengan projek konsert jelajah dan penggambaran filem. Berikut penjelasan beliau.
"Dia seorang yang sangat romantis dan baru-baru ini dia telah menghadiahkan saya minyak wangi. Tapi saya jarang memakainya.
"Bukannya tidak suka, cuma saya seorang yang suka memakai pelbagai jenis wangian dan antara kegemaran saya ialah “Summer of Love” daripada Anna Sui. Baunya sangat wangi,"
"Kami tidak merancang untuk bercuti. Saya harus bekerja dan akan menjalani konsert jelajah sepanjang musim panas dan penggambaran filem,"
Tags: , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply