Marsha Pengsan, Telan Pil 30 Biji??

Terbaru, Berita Harian melaporkan, artis hangat Marsha Milan Londoh, 26, dikejarkan ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM), di Petaling Jaya, petang semalam selepas didapati tidak sedarkan diri akibat terjatuh di rumahnya. Khabarnya, beliau di masukkan ke unit rawatan di wad trauma dan kecemasan kerana dipercayai mengambil pil secara berlebihan lantas menyebabkan dirinya pengsan. Di fahamkan, beliau telah menelan hampir 30 biji pil yang belum di kenal pasti jenisnya. Bekas pengurus beliau, Syada Fiza berkata, Marsha memang telah di masukkan ke hospital namun tindakan beliau mengambil pil secara berlebihan bukanlah satu cubaan untuk membunuh dirinya. Berikut antara ulasan sumber dan bekas pengurus beliau sendiri. Kenapa ye Marsha ambil pil berlebihan??? ke die tengah mabuk waktu tu??? tak kan nak buat gimik lagi kot??
Ulasan Sumber
“Marsha dihantar oleh seorang wanita dalam keadaan lemah dan hasil pemeriksaan awal mendapati dia menelan sebanyak 30 biji pil.
“Dia kini di bawah pengawasan doktor di wad trauma dan kecemasan serta tidak bersedia menerima sebarang pelawat,”
Ulasan Bekas Pengurus Marsha
“Marsha memang sering sakit dan ada kala dia tidak dapat menerima undangan persembahan disebabkan faktor kesihatannya itu,”
Tags: , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply