Farah AF2 Mencuba Masakan Kegemaran Suami


Pengacara Rasa Halal Orient Astro Oasis, Farah Diana Anuar, atau Farah AF2, khabarnya selesa dengan kehidupanya sekarang, biarpun sibuk dengan kerjaya personaliti, tapi tugas beliau sebagai seorang isteri
tidak pernah diabaikan. Menyentuh mengenai kehidupan sebagai seorang isteri, kata Farah, dia kini sudah banyak mengenali bahan-bahan mentah dalam masakan. Jika diuji dengan jenis-jenis sayur, Farah tiada masalah untuk membezakannya. Sejak mengacara program makanan, Farah khabarnya sudah tahu banyak perkara mengenai masakan. Farah juga katanya sudah pandai mencuba masakan sambal udang untuk di hidang kepada suami tercinta. Cuma katanya, lauk kegemarannya kari ikan, masih belum beliau mencubanya. Soal anak pula, beliau memberitahu, masih belum sampai rezeki mereka. Dan katanya, beliau dan suami masih belum merancang mendapatkan anak lagi.
Tags: , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply