Gambar Pertunangan Ana Dahlia & Chef Riz

 
Semalam berlangsungnya pertunangan Ana Dahlia dan Chef Riz anak kepada Chef terkenal iaitu Chef Wan. Pasangan yang dilanda pelbagai kontroversi itu selamat bertunang di Changkat Jering, Taiping, Perak kediaman keluarga Ana Dahlia, dan sekaligus menutup gosip janda dan sebagainya yang cuba di persoalkan oleh pihak tertentu sehingga menyebabkan Chef Wan marah kerana isu tersebut. Khabarnya, rombongan pihak lelaki yang disertai oleh Chef Wan sendiri membawa 5 dulang hantaran termasuk sebentuk cincin pertunangan. Dan dikhabarkan, majlis pernikahan mereka bakal berlangsung pada 11 Disember 2011 ini, di tempat yang sama dan diikuti dengan majlis menyambut tetamu di sebelah pihak lelaki pada 18 Disember 2011 di Sungai Koyan, Raub, Pahang. Berikut gambar majlis pertunangan mereka dan ulasan Chef Wandi Facebook.
"Majlis pertunangan dilakukan dalam suasana yang sangat ramah, meriah dan gembira kerana saya terpaksa membuat jenaka untuk membuat semua orang berasa selesa. Pada mulanya mereka telah minta hanya RM10, 000, tetapi dengan nasihat saya ia telah dinaikkan ke RM20, 000 kerana bagi saya belanja perkahwinan sekarang bukanlah murah. Mereka semua amat gembira dengan cadangan itu.

"Bila bercakap dengan Ibu Bapa Ana dan saudara-maranya, serta-merta saya dapat melihat mereka sangat lembut, berbudi bahasa dan kuat agama. Jadi saya sangat gembira akhirnya dapat bertemu dengan besan saya," 
gambar tunang ana dahlia
gambar tunang ana dahlia
gambar tunang ana dahlia
gambar tunang ana dahlia
gambar tunang ana dahlia
gambar tunang ana dahlia
gambar tunang ana dahlia
gambar tunang ana dahlia
gambar tunang ana dahlia
gambar tunang ana dahlia
Tags: , , , , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply