Zarina Anjoulie Umum Putus Tunang Di Twitter

Bagi yang masih setia ingin mengetahui perkembangan artis berkntroversi ini, Zarina Anjoulie khabarnya telah solo kembali mulai hari ini. Ia berikutan beliau menulis statusnya kini single dan tidak bersama jejaka bergelar tunangnya itu sejak Julai 2011 yang lalu. Sebelum ini, beliau juga di ketahui telah bertunang oleh media dari twitternya dan kini berita putus tunangnya juga media ketahui dari twitter, nampaknya beliau adalah ratu twitter. Menurut beberapa pemahaman, punca perpisahan dan putusnya ikatan pertunangan pasangan ini adalah kerana, si lelaki di khabarkan tidak menghormati keluarga Zarina. Melalui twitter juga, beberapa nasihat dari Zarina di beri kepada wanita di luar sana, agar segera meninggalkan lelaki yang tidak menghormati keluarga mereka. Berikut antara penulisan Zarina di twitter miliknya.
I am now single.. all I can say is don’t let ur bf fiance or husband diss or talk shit bout ur family regardless!! Respect is earn
U wanna talk bout my family then ur out of my life.. guys like u come n go but my family stays.. so its my pleasure not having u in my life :)
A piece of advice to all my girls don’t ever let guys diss ur fam.. If he does than his not d one
Family is more important.. I’m sorry I chose them over u..
Tags: , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply