Abby Lepas Geram Kepada Wartawan Pancaindera Di Facebook, Bukti Di Sertakan

Baru-baru ini, Abby Abadi telah dihentam teruk oleh Joyah and the geng dengan menyifatkan beliau sebagai meroyan, berperangai pelik, minta simpati, membebel, janda terdesak yang gilakan publisiti dan pelbagai tuduhan yang menyakitkan hati beliau. Terbaru juga, Abby akhirnya muncul di dalam Facebook miliknya mempertahankan maruahnya yang telah di calar oleh segelintir individu yang tidak bertanggungjawab ni. Walaupun tulisan Abby dalam facebooknya nampak agak terdesak, kecewa dan putus harapan, namun Abby sebenarnya masih mampu bersabar demi anak-anaknya. Dan kami harapkan perkataan 'sembelih ja bagi mati' yang turut dicatitnya dalam Facebook miliknya itu, hanya sekadar luahan semata-mata bukan satu keputusan yang realiti. Berikut antara luahan terbaru Abby yang dakwanya terpaksa melawan balik demi 'kebenaran'. Tulisan tersebut sudah di betulkan rakan media kami myartis untuk memudahkan anda semua membacanya.

Wartawan Pancaindera Yang Mengubah Kenyataan Asal Abby Kepadanya
"Maafkan Saya yer sebab terpaksa create album untuk publish sms-sms ini. Saya tak suka keadaan ni, Saya tak suka nak bergaduh dengan siapa-siapa pun, tapi Saya terpaksa lawan sebab apa yang keluar sangat-sangat menghina 'maruah' Saya. Saya cuma inginkan keadilan untuk diri Saya.

"Harap semua faham.... Saya ada tiga orang anak-anak yang masih kecil untuk di sara. Kalau cerita begini yang keluar, yang sedikit sebanyak boleh buat orang membenci Saya kerana hal-hal macam ni, mereka semua tu nak Saya jadi apa? Nak Saya cari rezeki dengan cara apa?

"Saya takda siapa-siapa pun sekarang ni yang sanggup susah senang dengan Saya... Kalau tak boleh nak tolong Saya pun, janganlah menyusahkan lagi... Kalau tak suka sangat, sembelih ja bagi mati... habis cerita," ujar Abby Abadi dalam facebook miliknya merujuk artikel gosip Joyah and the geng yang memburukkan reputasinya.

"Ini sms-sms dari Amira (wartawan yg interview Saya tentang cerita yang keluar dalam Pancanindera dua minggu lepas, dan seminggu lepas tu memburukkan Saya pulak dalam ruangan Joyah). (tapi saya tak pasti sama ada dia yang menulis ataupun orang lain... tapi yang tahu cerita dia sahajalah... yang interviewpun dia, dan yang rekordkan pun dia..) Saya mula-mula ingat nak tulis balik, tapi alaaahh.. penatlah! huhu.. macam ni lebih mudah, telus, jujur, ikhlas, suci & segar! hehe.. tak PROPAAAAAA hokek? :P:P:P Sms ni dari mula Saya berurusan dengan dia, sampai lah tersiarnya semua cerita tu... Baca dan nilaikan sendiri... Saya tak marah tau! Saya sedihhh sangat sebab Saya tak tahu apa salah Saya smpai nak diaibkan macam tu sekali... huhu... TQ sebab memahami... Saya cuma nakkan keadilan," 
 Berikut antara SMS yang di maksudkan Abby :


Ayat sebenar yang Abby tulis di Facebook Miliknya.

Tags: , , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply