Gambar BBM Fauzi Nawawi Bukti Beliau Miliki Kekasih Gelap

Terbaru, rakan media kami Roti Kaya ada berkongsikan kisah eksklusif di blog hiburan mereka. Minggu lalu katanya, mereka menerima e-mail dari satu sumber yang rapat dalam industri hiburan mengatakan ini adalah bukti sahih tentang gosip Fauzi Nawawi selama ini. Di lihat, 5 keping screenshot Blackberry Messenger (BBM) disertakan untuk menyakinkan dakwaan sumber tersebut di kongsikan yang mendakwa Fauzi Nawawi ada menyimpan kekasih lain diluar sana. Menurut lampiran yang disertakan, antara lain, mendakwa Fauzi Nawawi ada menyebut tentang niat ingin berkahwin lain kepada kekasih gelap beliau menerusi BBM. Dan apa yang difahamkan, antara sebab kenapa Fauzi Nawawi ingin berbuat demikian adalah kerana isteri beliau, Lisdawati sering pentingkan ibu dan adik-beradik sendiri berbanding diri beliau yang merupakan suaminya. Namun, bagi kami mungkin gosip ini tidak benar, kerana umum tahu mereka adalah pasangan bahagia, mungkin ada beberapa individu yang iri hati kot.. Berikut screenshoot BBM Fauzi Nawawi yang di perkatakan. Kredit Rotikaya.com


Rakan media kami roti kaya berjaya menemui beberapa orang dalam industri untuk mengesahkan identiti BBM Fauzi Nawawi dan 99% bersetuju ini memang akaun BBM milik pelakon terkenal itu.


Screenshot diatas dikatakan diambil ketika Fauzi Nawawi cuba untuk keluar rumah bertemu dengan kekasih gelap beliau tetapi tiba-tiba saudara mara datang ke rumah untuk berkunjung sempena hari raya Aidiladha.
Tags: , , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply