Gambar Hot Lisa Surihani Di Sidang Media ABP2011

Semalam, Lisa Surihani adalah antara selebriti yang hadir ke sidang media pertama Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011 (ABP2011) yang telah  diadakan di Holiday Villa, Subang Jaya. Beliau juga antara selebriti yang menjadi tumpuan pihak media kerana ingin bertanyakan soalan peribadi buat kepadanya.

Memberikan komen tentang isu Astro berjaya terima hak eksklusif perkahwinan beliau, Lisa Surihani mengganggap itu bukan perkara besar kerana beliau merupakan wajah eksklusif Astro katanya.
“Dan, kalau perkahwinan saya bersama Yusry KRU berlangsung ketika saya masih menjadi wajah eksklusif mereka, mungkin Astro ada hak untuk menyiarkan majlis perkahwinan saya,” kata Lisa Surihani.

“Tentang isu kahwin, seperti saya pernah kata saya tidak berani untuk membuka mulut dan biarlah Yusry KRU sendiri yang memberi kenyataan selepas dia habis penggambaran Vikingdom”
Berikut beberapa gambar beliau di sidang media pertama Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011 (ABP2011) semalam.
Tags: , , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply