Gambar Sekitar Majlis Penyerahan Kembali Trofi Lagu Terbaik AIM 2011

Kesilapan AIM dalam membuat keputusan ini, pastinya akan mencatat sejarah dalam dunia industri hiburan tanah air. Segala kesilapan telah diakui oleh pihak terlibat dan Yuna sendiri berkata beliau menerima semua peminatnya dan pihak-pihak lain dapat menerima dengan hati terbuka sepertimana beliau dapat menerimanya. Manakala Edry Abdul Halim kagum dengan sikap cool Yuna petang semalam.
lagu yuna ditarik balik
lagu yuna ditarik balik
Majlis penyerahan kembali trofi Lagu Terbaik Anugerah Industri Muzik 2011 (AIM 2011) ini kepada Sedetik Lebih ciptaan Edry Abdul Halim dan nyanyian Anuar Zain ini tidak dapat ditonton umum kerana ia hanya sebuah majlis tertutup dan kecil-kecilan. Kami lampirkan beberapa keping gambar ketika majlis ini berlangsung untuk tatapan di hari Jumaat ini. Tahniah buat Edry Abdul Halim dan Anuar Zain. Yuna, tahun depan mungkin kejayaan memihak di sebelah anda pula.



Tags: , , , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply