Jalani Sidek Nafi Ada Hubungan Istimewa Dengan Zaleha

Susulan pendedahan ekslusif BiPop tentang hubungan serius Jalani Sidek dan Zaleha, Jalani menampilkan diri untuk membuat kenyataan membersihkan namanya. Harian Metro semalam juga melaporkan, Jalani telah memberitahu yang dia dan isteri, Raja Azmi sentiasa menghargai jasa serta nilai persahabatan Zaleha yang juga janda anak empat itu sejak mereka berkenalan setahun lalu. Namun tindakan Zaleha mengeluarkan kenyataan sebegitu amat mengguris hati dia dan isteri.
"Apa yang boleh saya cakap sekarang, segala keputusan ada dalam tangan saya. Biarlah saya memikul tanggung jawab untuk menyelesaikan perkara ini dengan baik. Apa yang penting, saya amat menyayangi keluarga saya dan menghormati perasaan isteri saya.Biarlah saya menyelesaikan perkara ini secara tertutup antara kami. Saya sebenarnya percaya ada dalang di luar sana yang cuba menghancurkan serta mengganggu rumah saya dan Raja Azmi
Bagi kami, skelihatan memang mereka nampak ada hubungan yang agak istimewa di antara Jalani dan Zaleha. Namun mungkin bagi Jalani, bergambar mesra sebegitu tidak bermaksud apa-apa.
Tags: , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply