Dang Suria Bekerja di Hotel Royale Bintang The Curve

Terbaru, khabar dari teman baik Dang Suria memberitahu pada Kosmo bahawa isteri kepada komposer terkenal Ad Samad yang bekerja di stesen TV Awani, khabarnya telah berhenti dan tidak lagi bertugas di situ.
 "Dang baru sahaja berhenti di Awani. Dia sekarang menjadi Pengurus Perhubungan Awam di Hotel Royale Bintang The Curve dan sebuah lagi hotel yang sedang dalam pembikinan iaitu Hotel Royale Bintang Damansara yang terletak bersebelahan Cineleisure,"
Sumber juga menyifatkan, peninggalan Dang Suria Zainuddin dalam karier sebagai pembaca berita seterusnya menjadi pengacara dan pelakon mungkin kerana faktor beliau yang kian hilang dalam di lupai dalam dunia penyiaran. Walaupun begitu, sumber berkata, Dang yang pernah berlakon dalam filem Waris Jari Hantu itu, hanya bertukar kerja, namun tidak terikat dengan mana-mana stesen Tv malah Dang dilihat masih mengambil tawaran sebagai pengacara majlis.

Detik-detik bahagia ketika Dang Suria di satukan dengan AD Samad yang pernah di kontroversikan sebelum mereka berkahwin.


Tags: , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply