Abby Abadi Masuk Hospital Kerana Tekanan

Terbaru, dalam beberapa jam yang lepas, rakan Abby Abadi dalam Fan Facebooknya menulis:
Buat pengetahuan semua, Abby Abadi admitted di sebuah hospital di KL krn teramat ‘stress’ dgn bbrape pkara yg tak dpt nk si kongsi disini. Mohon doa dr kalian semua agar Abby Abadi cepat sembuh yer.
 Abby khabarnya berada di salah sebuah hospital di Kuala Lumpur, beliau di masukan ke hospital kerana mengalami tekanan perasaan yang melampau. Namun, tekanan jenis apa yang di hadapinya masih belum di ketahui, samada tekanan terhadap cinta mahupun kewangan. Namun, rata-rata peminatnya membuat spekulasi bahawa beliau mengalami tekanan cinta, ia berikutan status terakhirnya yang memaparkan gambar hati yang telah retak kemudian tertulis perkataan For Sale : One Heart. Horrible Condition. Will Take Anything For It. Please. Just Cut It Out Of My Chest. And End This Suffring. Adakah beliau mempunyai masalah cinta dengan Abang Zul ? atau masih tidak merelakan kepergian bekas suamnya ?? Itu mungkin akan terungkai apabila beliau dapat menjawabnya tidak lama lagi, mungkin.... Berikut gambar status terakhirnya dan makluman mengenai kemasukanya ke hospital di Facebook.

Tags: , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply