Abby Masuk Hosptal Bukan Kerana Norman & Memey


Sebelum ini kami ada memberitahu anda mengenai berita tentang Abby yang di masukan ke Hospital kerana terlalu stress. Kini pihak media, telah pun menjumpainya. Kata beliau, beliau di masukkan ke Hospital Gleneagles, Kuala Lumpur minggu lalu kerana tekanan perasaan yang berkait dengan hal-hal peribadi semasa yang dihadapinya sejak akhir-akhir ini. Abby di masukkan ke hospital pada hari Isnin dan pada hari Rabu, ketika Norman dan Memey sedang sibuk dengan resepsi 12 juta mereka, Abby juga katanya di sahkan keluar dari hospital. Abby juga dengan tegas menafikan tekanan perasaan yang di hadapinya kerana bekas suaminya dan Memey. Abby juga katanya, sepatutnya beliau di arahkan oleh doktor untuk berehat beberapa hari lagi di hospital, namun beliau menolak kerana ada urusan yang perlu di selesaikan. Berikut ulasan Abby.

“Saya Cuma terlalu stress dengan hal2 semasa. Tapi takde kena mengena langsung dengan yang sebelum ini yer. so jangan la kaitkan dengan diaorangg (Norman dan Memey) pulak.

"Sy tak makan, tak cukup tidur.

“Saya ok, tapi memang terlalu banyaak fikir buat Saya rasa over tension. Tapi masih terkawal, alhamdulillah”,
“Ikutkan doc suruh rest lagi kat hospital untuk bebrapa hari tp Saya minta keluar. Patutnya shuting. terpaksa tolak hb ari tu,”
Tags: , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply