Elfira Loy Di Kutuk Kerana Salah Eja Di Twitter

Akibat tersilap taip atau memang lemah dalam penulisan english dalam Twitternya agaknya, bintang remaja, Elfira Loy menjadi bahan kutukan majoritinya remaja yang kurang matang dalam perhubungan laman sosial twitter di Malaysia.
“Guess what , tomorrow m wearing versace and it cause abt 45k. OMG!“
Perkataan yang salah hanyalah 'cause' yang patut di tulis 'cost' itu menjadi tamparan hebat buatbeliau dalam membetulkan ayatnya di masa akan datang. Malah bertambah dasyat apabila, 2 puak bergaduh antara satu sama lain bertikam twitter, ada yang mengutuknya dan ada juga yang membelanya. Kalau anda semua rajin, tengoklah timeline di Twitter Beliau. Namun, apa yang bertambah panas, apabila ada yang membalas tweet mengatakan beliau ingin menunjuk-nunjuk harga barang Versace yang bernilai RM45,000 yang di perkatakan beliau. Apa pun, dalam masa sejam selepas kesalahan perkataanya itu, Elfira Loy meminta maaf kepada semua atas apa yang terjadi dan sekiranya beliau tersalah lagi di masa hadapan, harap di perbetulkan.

Tags: , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply