Gambar Majlis Resepsi Nabil & Zira Di I-City

Malam tadi merupakan Majlis Resepsi yang paling ceria dan menghiburkan bagi pasangan Nabil Raja Lawak dan Nazira Ayub yang sepatutnya di hadiri 2,000 tetamu, namun tidak di duga, khabarnya hampir 10,000 tetamu hadir memberikan kemeriahan yang berganda bagi Majlis Resepsi pasangan ini dan pelbagai masalah kecil terpaksa di terima antaranya kekurangan tempat duduk dan makanan, namun semua tu tidak di endahkan rata-ratanya peminat Nabil sendiri, kerana apa yang mereka mahu, adalah ingin melihat persandingan pelawak yang di minati mereka. Khabarnya juga, majlis bertemakan Fantasy Wonderland ini mengeluarkan kos lebih kurang RM177,00 dari poket Nabil sendiri, bagi merealisasikan impianya itu dan menggembirakan orang yang tersayang.
“Kalau anda semua mahu perkahwinan sebegini, bersedialah untuk mengeluarkan wang sebanyak itu. Tetapi tidak mengapa, saya puas kerana gembirakan orang tersayang,”
Berikut kami hidangkan anda beberapa lagi gambar sekitar Majlis Resepsi mereka malam tadi yang berlangsung di I-City Shah Alam. Kredit kepada Roti Kaya dan Oh Bulan.







Tags: , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply