Lan A to Z Bakal Bernikah 11 November 2011 Ini

Kalau semua masih ingat pada Kumpulan A to Z yang pernah popular dengan lagu Itik Gembo Gembo sekitar era 90 an dulu, pastinya anda akan kenal dengan ahlinya bernama Norazlan Abdul Aziz, 42 atau Lan A To Z. Khabarnya beliau akan bernikah pada 11 November 2011 bersama pasangannya Siti Nur Ain,24, berasal dari Dengkil. Menurut empunya badan, majlis resepsi mereka akan berlangsung pada 12 November 2011 di Kuala Kubu Baharu,Rawang dengan hantaran RM11,111.11 tapat jam 11.00 pagi, dan berita tersebut telah pun beliau sebarkan melalui laman Facebook beliau. Untuk makluman Lan pernah berkahwin dengan Marcella pada 16 April 1998 dan mendapat 3 orang anak, tetapi telah bercerai dan anak-anaknya di jaga bekas isterinya Marcella di London, England. Berikut ulasan Lan ketika di hubungi.
"Majlis resepsi akan berlangsung pada 12 November di Kelab Kebajikan Dan Sosial Tun Teja Malaysia (KKDSTTM). Untuk pengetahuan semua, saya tidak bertunang dan akan terus berkahwin dengan Ain,"


Tags: , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply