Bung Mokhtar Ceraikan Isteri Pertama, Kini Zizie Ezette Sah Bergelar Datin

Terbaru, untuk makluman semua, kini Zizie Ezette secara sah, telah bergelar Datin selepas Bung Mokhtar menceraikan isteri pertama Nor Asidah Alimuddin. Khabarnya, Bung Mokhtar menceraikan isteri pertamanya Nor Asidah Alimuddin kerana berpunca dari Bung sendiri  yang di katakan mungkir janji untuk tidak menghebohkan perkahwinan beliau dengan Zizie Ezette. Bung yang telah sedaya upaya menyembunyikan perkahwinannya dengan Zizie Ezette terpaksa akur apabila sebilangan wartawan tempatan dapat menghidu rahsianya itu, lalu terbongkar dan menjadi isu besar sekitar penghujug tahun 2009 lalu. Oleh itu, Nor Asidah Alimuddin isteri pertama Bung menganggap ia sebagai satu mungkir janji. Untuk makluman hasil perkongsian hidup Bung Mokhtar dan Nor Asidah Alimuddin, mereka di kurniakan 4 orang anak iaitu Mohd Khairulnizam, 18, Mohd Kurniawan Naim, 16, Nor Khairunisah, 11, Nur Safurah, 3. Berikut antara petikan dalam berita mingguan yang kami perolehi.
Khabarnya dulu, Bung dan Zizie berjanji pada Nor Asidah tidak akan meuwar-uwarkan berita perkahwinan mereka. Bekas isteri minta mereka kahwin senyap-senyap supaya tidak menimbulkan persoalan. Tapi, malangnya berita perkahwinan Bung dan Zizie dapat dihidu wartawan dan menjadi berita besar. Kebanyakan akhbar meletakan cerita perkahwinan mereka di muka depan. Jadi Bung dan Zizie dianggap melanggar janji.

Tags: , , , , , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply