Chef Wan Bakal Pinang Ana Dahlia 4 Oktober 2011

Mungkin kerana ingin menamatkan gosip pelbagai pihak yang mengata perhubungan anaknya dengan pelakon Mantera iaitu Ana Dahlia, 28, . Chef wan dalam Facebooknya menyatakan akan menghantar rombongan pinangan ke Taiping, Perak bagi meminang Ana Dahlia, 28, untuk anaknya Mohd. Nadzri, 30,pada 4 Oktober 2011 ini, malah beliau tambahnya ingin menyatukn anaknya itu dengan Ana Dahlia selewat-lewatnya minggu kedua Disember 2011. Berikut antara kenyataan Chef Wan di Facebook miliknya.

"Semuanya akan berlaku selepas saya selesai bercuti krismas nanti bersama rakan-rakan dari London ke pulau peranginan eksotik di Thailand. Saya fikir saya akan buat parti kecil di kalangan rakan-rakan rapat tanpa gaya Tradisional Melayu untuk 'Bridegroom reception'.
"Kali ini saya telah membuat keputusan untuk melakukan resepsi yang kecil tetapi meriah dengan hanya 500 tetamu bersama muzik dan tarian majlis perkahwinan gaya barat. Ia mungkin akan diadakan di pusat peranginan seperti Langkawi, Kedah. Intim, bergaya dan hebat!"
Tags: , , , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply