Ayu Raudah & Zaquan Adha Masih Bahagia



Semalam, kami ada membaca gosip berantakan rumahtangga seorang artis dan atlit di sebuah blog hiburan yang sepertinya di tujukan kepada Ayu Raudah dan Suaminya, Zaquan Adha. Hari ini kami membaca sebuah portal Media Hiburan yang menghubungi pasangan artis tersebut, untuk bertanyakan tentang desas-desus tersebut. Ayu dalam temubualnya menafikan perkara tersebut. Beliau yang telah mendirikan masjid bersama atlit bola sepak tersebut sejak 20 Januari 2011 lalu berkata, yang beliau masih bahagia bersama suaminya, dan beliau berharap, tiada pihak yang membuat gosip tidak berasas terutama dalam hal rumah tangganya. Berikut penjelasan beliau.

“Saya tak tahu-menahu pun mengenai gosip berkenaan(kes rumah tangga). Terkejut juga bila dengar.  Entahlah, orang senang-senang cakap mengenai rumah tangga kami. Kami masih bahagia bersama. Saya tak sukalah bila ada orang cakap perkara yang bukan-bukan, lebih-lebih lagi yang berkaitan dengan soal rumah tangga dan perkahwinan,”


Tags: , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply