Gambar & Video Pengambaran Filem Istanbul Aku Datang

 
Seperti yang ramai sedia maklum, krew produksi filem Istanbul Aku Datang kini berada di Istanbul, Turki untuk menjalani penggambaran di sana. Rasanya hampir 10 hari sudah, mereka berada di sana, pelbagai aksi spontan pelakon utama Istanbul Aku Datang, antaranya Lisa Surihani, Tomok dan Beto Kusyairy yang berjaya di muat naik untuk tatapan peminat mereka. Bertambah menark dengan gaya rambut terbaru Lisa Surihani. Filem Istanbul Aku Datang di arahkan oleh Bernard Chauly dan akan menemui penonton sekitar tahun depan 2012 dimana turut menampilkan pelakon popular, iaitu Lisa Surihani, Beto Kusyairi, Tomok dan Aizat, yang julung kalinya akan menunjukan bakat lakonanya. Berikut beberapa gambar dan video trailer Istanbul Akan Datang di ambil dari Facebook rasmi Istanbul Aku Datang. Kredit pada mereka.










Tags: , , , , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply