Ella Bakal Dedah Kekasih Barunya 30 Oktober 2011

Khabarnya, ratu rock tanah air, Ella yang kini berusia 45 tahun telah pun di miliki seorang jejaka misteri. Walau bagaimanapun, beliau katanya masih belum bersedia mendedahkan identiti kekasihnya sepenuhnya. Namun, untuk sesiapa yang ingin melihat kekasih hatinya itu, Ella dalam temubual ringkasnya berkata, sekiranya anda atau media bernasib baik, anda akan melihat kekasihnya yang turut hadir ke konsert Whitesnake di Stadium Merdeka , Kuala Lumpur, 30 Oktober 2011 nanti. Berikut ulasan Ella. Kredit Utusan

"Biarlah wartawan atau peminat tahu sendiri kerana saya tidak mahu komen panjang. Kalau anda bernasib baik dia (kekasih) akan datang ke konsert Whitesnake di Stadium Merdeka , Kuala Lumpur, 30 Oktober ini.

"Itu pun kalau dia ada di sini (dalam negara) sewaktu konsert itu berlangsung. Cuma apa yang boleh saya cakap, dia orang biasa sahaja," ungkapnya selepas pelancaran konsert Whitesnake di Kuala Lumpur, baru-baru ini. 
Tags: , , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply