Adeep TFC Berhenti Menyanyi Dan Mula Berdakwah

Ramai juga artis yang berubah ke arah kebaikan pada tahun 2011 ini. Terbaru, Adeep TFC atau nama sebenar Abdul Mutalib Nahar dari kumpulan The Fabulous Cats (TFC), beliau di katakan nekad meninggalkan bidang nyanyian dan beralih kepada bidang dakwah. Kini, ahli TFC yang masih ada ialah Cat Farish, Wangi @ Dj Krates dan Zizi. Berikut antara cerita rakan-rakanya.
"Kali terakhir kami dapat membuat persembahan bersama iaitu pada sebulan lalu di Sungei Wang Plaza. Kalau nak diikutkan, sudah lama dia berhasrat untuk bersara daripada kegiatan muzik.  
"Memang sebelum ini Adeep banyak membantu dalam penciptaan lagu-lagu TFC. Bagaimanapun nasib baiklah seorang lagi anggota TFC iaitu Zizi sudah pandai menghasilkan lagu," 
"Selepas penarikan diri Adeep, kami belum terfikir untuk mencari ahli baru dan semua keputusan terletak pada pihak syarikat rakamannya, Alibi Music.  
"Kami gembira dengan perubahan Adeep tetapi enggan mengganggu urusan kehidupan peribadinya itu selepas ini," 
Tags: , , , , , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply